„Dacă vrei să schimbi lumea, ia-ți stiloul și începe să scrii”, spunea Martin Luther King. Cu alte cuvinte, ceea ce o persoană așterne pe hârtie are putere de a schimba viața unui om sau a mai multor oameni. Iar schimbarea în lume are loc de la fiecare persoană în parte către exterior, și nu invers. Cu toții am citit măcar o carte care ne-a schimbat viața, fiindcă am găsit în ea acel ceva de care aveam nevoie pentru a merge într-o direcție bună pentru noi.  Cu toții ne amintim magia primului moment în care am ținut stiloul în mână și am dat naștere primului semn, primei litere, primului cuvânt care să ne exprime pe noi. Câtă putere și conștiență a faptului că ceva ce vine din tine prin intermediul mâinii tale, al stiloului și a scrisului poate avea un impact asupra lumii exterioare. Pentru că stiloul este instrumentul prin care ideile și emoțiile sunt exprimate în exterior. Stiloul este un instrument de autocunoaștere, pe care eu îl folosesc zilnic când fac journalling.

(Credit foto – Unsplash.com)

În același spirit este și noua campanie desfășurată de BIC, lider mondial în categoriile de produse de papetărie, în 6 țări din Europa, printre care și România, unde a încheiat un parteneriat cu SOS Satele Copiilor. Și tot în același spirit de creștere și evoluție sufletească a copiilor, Simona-Anca Mănțescu, General Manager BIC România a spus: “Un stilou sau un creion reprezintă ceva la care mulți oameni nici nu se gândesc, dar care devin cheia către învățare și creativitate. Fiecare produs vândut contribuie la construirea unui ecosistem educațional pentru cei care nu au access ușor la el. Suntem mândri să fim parteneri cu SOS Satele Copiilor România pentru îmbunătățirea condițiilor de învățare pentru copii dezavantajați. Datorită extinderii sale la nivel European și a scopului comun de a contribui la dezvoltarea copiilor prin educație, SOS Satele Copiilor este partenerul ideal pentru noi.“

BIC România și-a propus să susțină procesul educațional al copiilor incluși în program, dorind să prevină abandonul școlar. Astfel, pentru fiecare produs participant în campanie cumpărat în perioada 01 iulie – 30 septembrie, BIC va face o donație către SOS Satele Copiilor. Valoarea totală a donației depinde de volumele de vânzări către piață ale produselor participante în perioada iulie – septembrie 2020, fiind între 100.000 Lei și 110.000 Lei. Concret, produsele participante la campanie, pe care sunt sigură că le cunoașteți sunt: gama de creioane colorate BIC Evolution Ecolutions și BIC Evolution Stripes, gama de markere de colorat BIC Kid Couleur, gama de creioane cerate BIC Plastidecor, gama de creioane grafit BIC Evolution 650/655, cu și fără radieră, gama de stilouri Easy Clic. Toate își găsesc locul în sertarele biroului de acasă și pe băncile copiilor care, în toamna aceasta, mai mult ca niciodată, abia așteaptă să revină la școală!

De aceea, vă încurajez să achiziționăm aceste produse BIC, pentru a susține copiii și familiile lor vulnerabile (dacă le mai au…) să rămână împreună, sau măcar să le fie un pic mai ușor. Un pic de bine contează enorm pentru fiecare copil în parte. Produsele sunt disponibile disponibile în magazine din toată țara (în comerțul modern – hypermarket, supermarket, C&C, Discounter, etc., comerțul tradițional – supermarket, magazine alimentare, etc, comerțul specializat – librarii, comerțul online).

Personal, apreciez și sunt recunoascătoare pentru inițiativa BIC, care face parte din misiunea companiei de a îmbunătăți condițiile de studiu pentru 250 de milioane de copii din întreaga lume până în 2025. Este o campanie lăudabilă de CSR prin care BIC s-a angajat încă din 2017 în documentul “Writing the Future, Together”, prin care BIC și-a propus nu doar să limiteze impactul asupra planetei, ci și să aducă o contribuție semnificativă pe termen lung la viața angajaților săi și a societății.